WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
WETERYNARII W KRAKOWIE

Główny Księgowy 

mgr Aleksandra Bałazy 

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: (12) 293 1022

Zastępca Głównego Księgowego 

mgr Edyta Pelc 

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: (12) 293 1003

Do zadań zespołu ds. finansowo - księgowych należy w szczególności:

  1. przestrzeganie obowiązujących przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości;
  2. planowanie finansowe dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych dla Inspektoratu i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;
  3. opracowywanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków dla Inspektoratu i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;
  4. przygotowanie projektów decyzji/zarządzeń Wojewódzkiego Lekarza o zmianach w planie finansowym wydatków w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych;
  5. sporządzanie sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  6. przyjmowanie i kontrola formalno – rachunkowa jednostkowych sprawozdań finansowych sporządzonych przez podlegle jednostki oraz sporządzanie sprawozdań finansowych łącznych;
  7. sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego z zakresu spraw prowadzonych przez zespół;
  8. administrowanie Informatycznym Systemem Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz pełnienie w tym systemie funkcji dysponenta nadrzędnego w stosunku do podległych jednostek organizacyjnych;
  9. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Inspektoratu;
  10. kontrolowanie zgodności wydatkowania środków finansowych z planem finansowym oraz ich klasyfikacja;
  11. przeprowadzanie kontroli finansowo-księgowej w Powiatowych Inspektoratach Weterynarii;
  12. dokonywanie kontroli prawidłowej realizacji dochodów i wydatków budżetowych;
  13. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności ich z planem finansowym;
  14. sporządzanie list płac i innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa dla zawartych umów o pracę, zlecenia, o dzieło i innych form rozliczeń z osobami fizycznymi, o których mowa w przepisach prawa;
  15. sporządzanie bieżących i rocznych rozliczeń pracowników do celów podatkowych i ubezpieczeń społecznych;
  16. pełne i terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, Fundusz Pracy oraz zobowiązań podatkowych;
  17. prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu;
  18. prowadzenie obsługi finansowej i ewidencji księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  19. prowadzenie ewidencji składników majątku Inspektoratu, naliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  20. prowadzenie magazynu zakładowego i ewidencji ilościowej- wartościowej magazynu;
  21. przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji okresowej, zdawczo – odbiorczej, rocznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  22. przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań zespołu.
Ważne odnośniki
   
   
 
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
ul. Brodowicza 13
30-965 Kraków 69
tel/fax: (12) 293 1000 / (12) 293 1090
email: wiw@wiw.krakow.pl
7:00 - 15:00
ZAKŁAD HIGIENY WETERYNARYJNEJ
ul. Brodowicza 13 b
30-965 Kraków 69
tel/fax: (12) 293 1050 / (12) 293 1092
email: sekretariat@iwet.pl
7:30-15:30

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.