Samodzielne stanowisko ds. Audytu Kontroli Urzędowych
Wojewódzki Inspektor Weterynaryjny ds. Audytu Kontroli Urzędowych
lek. wet. Agnieszka Nowaczyk
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: (12) 293 1036
Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw audytu kontroli urzędowych należy w szczególności:
- sporządzenie projektu rocznego programu audytu Inspektoratu na podstawie otrzymanych założeń, z uwzględnieniem analizy ryzyka, zatwierdzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii, z uwzględnieniem audytów sprawdzających i jego dystrybucja;
- sporządzenie planu audytu dla danego audytu kontroli urzędowych w oparciu o zatwierdzony roczny program audytu;
- zawiadamianie kierownika jednostki audytowanej o terminie i zakresie audytu;
- przeprowadzane audytów kontroli urzędowych w powiatowych inspektoratach;
- przygotowanie, zatwierdzanie i dystrybucja raportu z audytu;
- ocena skuteczności działań poaudytowych;
- przygotowywanie informacji w formie sprawozdania zawierającego opis wyników audytu i działań poaudytowych, wnioski z audytu i ocenę według głównych wytycznych dla realizacji procesu audytu, dla potrzeb okresowych przeglądów adekwatności skuteczności procedur kontrolnych realizowanych przez powiatowe inspektoraty, w tym aspekcie oceny wykonania wieloletniego planu kontroli oraz ich dystrybucja;
- przygotowanie opracowań analitycznych związanych z działalnością merytoryczną Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie właściwości stanowiska, w tym przedkładanie propozycji zakresów dla przyszłych audytów oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań organu audytowego;
- współpraca z pracownikami merytorycznymi Inspektoratu, w tym korzystanie z ich pomocy w czasie realizacji działań audytowych, w charakterze ekspertów technicznych;
- przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań stanowiska.
Ważne odnośniki