WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
WETERYNARII W KRAKOWIE

Kierownik Zespołu d/s administracyjnych 

mgr Magdalena Osińska-Kubala 

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: (12) 293 1016

Do zadań stanowiska kierownika zespołu ds. administracyjnych należy w szczególności:

  1. nadzór nad majątkiem Inspektoratu, polegający w szczególności na przyjmowaniu składników majątku w imieniu Inspektoratu, właściwym zabezpieczeniu, a następnie przekazaniu do korzystania właściwym osobom lub jednostkom;
  2. administrowanie mieniem i lokalami w budynkach i obiektach zajmowanych przez Inspektorat;
  3. planowanie zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz Inspektoratu;
  4. podejmowanie czynności w zakresie wyposażenia pomieszczeń Inspektoratu w sprzęt, urządzenia techniczne i materiały biurowe;
  5. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;
  6. sporządzanie planu zamówień publicznych;
  7. nadzorowanie planowanych remontów, modernizacji, konserwacji, prac budowlanych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie Inspektoratu, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i prawem budowlanym;
  8. zabezpieczenie obiektu Inspektoratu przed kradzieżą, pożarem i innymi klęskami;
  9. gospodarka odpadami;
  10. prowadzenie spraw związanych z właściwym działaniem sprzętu oraz urządzeń technicznych i teletechnicznych z wyłączeniem Zakładu Higieny Weterynaryjnej i jego terenowych pracowni;
  11. zamawianie aktualnych pieczęci, stempli i tablic urzędowych;
  12. zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu, w tym nadzór nad przewozem prób do badań przekazywanych do właściwych laboratoriów;
  13. prenumerata czasopism i wydawnictw;
  14. prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu;
  15. prowadzenie rejestracji, ubezpieczeń komunikacyjnych, kart drogowych, okresowych przeglądów technicznych, remontów i napraw doraźnych samochodów;
  16. tworzenie, we współpracy z innymi działami Inspektoratu, planów i sprawozdań jakościowych, ilościowych i finansowych stanowiących część planów Inspektoratu;
  17. sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie właściwości zespołu;
  18. prowadzenie rejestru umów oraz ich analiza;
  19. przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań zespołu.

 

 

 

Ważne odnośniki
   
   
 
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
ul. Brodowicza 13
30-965 Kraków 69
tel/fax: (12) 293 1000 / (12) 293 1090
email: wiw@wiw.krakow.pl
7:00 - 15:00
ZAKŁAD HIGIENY WETERYNARYJNEJ
ul. Brodowicza 13 b
30-965 Kraków 69
tel/fax: (12) 293 1050 / (12) 293 1092
email: sekretariat@iwet.pl
7:30-15:30

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.